Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединителя или...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със съединителя или...?

    Колеги, понякога при тръгване колата претриса.Не го прави всеки път или както го прави и изведнъж изчезва.Съединителя си отделя добре, няма проблем при превключване на предавките,нито при включване на първа или задна.Като в "масло" влизат дето се вика.Прави ми впечатление, че когато карам и леко натисна педала на съединителя има нещо като вибрация, която когато колата е спряла и работи я няма.Другото, което ми прави впечатление, е че когато и подам газдо 3-4000 оборота и натисна съединителя има един особен шум вътре в купето.Питам дали си заминава лагера или има нещо друго?

    Благодаря Ви!
    Алфа...всичко друго е компромис!
    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

  • #2
    Лагера се чува когато съединителя не е натиснат, претрисането се получава от уморени демпферни пружини обикновено, те гасят вибрациите. Може да тресе при студен двигател или ако двигателя губи мощност по някаква причина
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:50.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Лагера се чува когато съединителя не е натиснат, претрисането се получава от уморени демпферни пружини обикновено, те гасят вибрациите. Може да тресе при студен двигател или ако двигателя губи мощност по някаква причина
      Тук съединителя на колегата е със съединител и маховик като на JTD, тоест "пружините" са в маховика.
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Тук съединителя на колегата е със съединител и маховик като на JTD, тоест "пружините" са в маховика.
        И какво значение има къде са? Предназначението им е едно и също.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          И какво значение има къде са? Предназначението им е едно и също.
          Демферния маховик на бензина е почти вечен, колата няма въртящия момент да го убие както дизела а и прецакания маховик при гасене на двигателя има специфично тресене.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Странното е, че това не е постоянно явление.Независимо при студен или топъл двигател и когато си реши го прави и при натискане на педала на около 3000 об/мин се чува един особен звук и вибрациите от педала се усещат на стъпалото ми доста осезаемо.Но пак казвам това не е постоянно явление.Ето например преди малко се прибирам - няма тресене, няма вибриране на педала....
            А тресене при гасене на двигателя няма!
            Алфа...всичко друго е компромис!
            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Демферния маховик на бензина е почти вечен, колата няма въртящия момент да го убие както дизела а и прецакания маховик при гасене на двигателя има специфично тресене.
              Защо тресе тогава?
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                За първи път чувам, че има TS с демпферен маховик. При кои мотори се ползва?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Защо тресе тогава?
                  Позагубили еластичноста си ламели на притискателя, или поизпечено феродо.

                  Колега твърд ли е съединителя ?

                  Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                  За първи път чувам, че има TS с демпферен маховик. При кои мотори се ползва?
                  166 TS. Мисля че на всичките, или може да има изключения, но на 155 коня версията е такъв.

                  П.С. Като че ли се оказва че све що е 166 е с демферен маховик
                  Last edited by thecleaner; d.m.y г., 00:39.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #10
                    Едва ли ще си разглобиш колата само за да разглеждаш съединителя
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Не, колега, съединителя въобще не е твърд, не буксува, скоростите влизат идеално.Не отделя горе, всъщност си отделя там и когато я взех.Но това притрисъне и вибриране на педала се появи от как застудя, но едва ли има връзка...
                      Алфа...всичко друго е компромис!
                      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                      Comment


                      • #12
                        Аз пък съм почти сигурен, че е маховик. При мен бяха същите симптоми! Смених го и всичко си дойде на мястото.......
                        "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщение
                          Аз пък съм почти сигурен, че е маховик. При мен бяха същите симптоми! Смених го и всичко си дойде на мястото.......
                          Нещо си се объркал, тези маховици са вечни - виж по нагоре защо
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                            Не, колега, съединителя въобще не е твърд, не буксува, скоростите влизат идеално.Не отделя горе, всъщност си отделя там и когато я взех.Но това притрисъне и вибриране на педала се появи от как застудя, но едва ли има връзка...
                            Поледни да не би при теб да е махнат успокотеля на тръбата между помпата и работния цилиндър.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              То е ясно, че вечни работи няма моя скоро ще го отварям щото и той тресе при потегляне, а и 6-та година откакто съм я взел не съм го пипнал, маховика се проверява като се свали кутията и това е няма какво да се гадае. Другото си е комплект и не подлежи на коментар, освен ако си някакъв мазохист да ти се сваля кутия през няколко месеца.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X